2651111614 (6977476627 - 6975852354) Βασ. Πυρσινέλλα 6, Ιωάννινα epilogifro@gmail.com

Η έννοια της ποιότητας
_____

 

Στο φροντιστήριο «Επιλογή» η διασφάλιση της υψηλής ποιότητας των εκπαιδευτικών μας υπηρεσιών αποτελεί προτεραιότητα και διαρκή προσπάθεια. Η μέθοδος με την οποία διαχειριζόμαστε την ποιότητα ακολουθεί μια εξελιγμένη διαδικασία που βασίζεται σε διαδοχικές και συμπληρωματικές δράσεις.

Με την εγγραφή ενός νέου μαθητή στο φροντιστήριο, ανοίγει ο «φάκελος μαθητή», στον οποίο καταγράφονται:

  • Η τάξη/ κατεύθυνση, τα διδασκόμενα μαθήματα κι οι εκπαιδευτικοί στόχοι του μαθητή
  • Οι βαθμοί της προηγούμενης τάξης και τα αποτελέσματα της διαγνωστικής αξιολόγησης

Ελέγχεται έτσι η συμβατότητα μεταξύ των στόχων του και της μαθησιακής του κατάστασης. Στη συνέχεια:

  • Το φροντιστήριο ενημερώνει και τον ίδιο τον μαθητή και τους γονείς του για τα αποτελέσματα αυτού του ελέγχου
  • Προσδιορίζονται οι στόχοι (βραχυπρόθεσμοι, μεσοπρόθεσμοι και μακροπρόθεσμοι) με πλήρη συμφωνία φροντιστηρίου-γονέων-μαθητή
  • Καθορίζεται ο Σύμβουλος Σπουδών του μαθητή και της οικογένειας

Για την υλοποίηση των στόχων συμφωνείται:

  • το κατάλληλο εκπαιδευτικό πρόγραμμα
  • οι εκπαιδευτικοί δείκτες παρακολούθησης της υλοποίησης του

Καθηγητές, μαθητές και κηδεμόνες ενημερώνονται για τα εκπαιδευτικά δεδομένα κι είναι σύμφωνοι για:

  • τους επιλεγμένους τρόπους επίτευξης των στόχων
  • τις μεθόδους επίλυσης των μαθησιακών προβλημάτων
  • τη βελτίωση των επιδόσεων του μαθητή

Οι αρχικές συζητήσεις έχουν γίνει αποκλειστικά με τη διοίκηση του φροντιστηρίου. Μετά την τελική αποσαφήνιση και συμφωνία μεταξύ φροντιστηρίου-μαθητή-οικογένειας, η διοίκηση ενημερώνει όλους τους καθηγητές του παιδιού για τα συμφωνηθέντα.

Ο Σύμβουλος Σπουδών του μαθητή μετά την έναρξη των μαθημάτων:

  • επικοινωνεί με τους καθηγητές του μαθητή
  • συγκεντρώνει τις πληροφορίες κι
  • ενημερώνει τον μαθητή και την οικογένειά του

Ο Σύμβουλος Σπουδών είναι άνθρωπος-κλειδί στην εκπαιδευτική διαδικασία.

  • Μπορεί να είναι ένας από τους καθηγητές του παιδιού (μπορεί κι όχι), αλλά, σίγουρα, δεν είναι μόνο αυτό.
  • Είναι ο προσωπικός εκπαιδευτικός σύμβουλος του μαθητή και των γονέων του
  • O άνθρωπος που έχει μονίμως πλήρη εικόνα για τον μαθητή που έχει αναλάβει.
  • Είναι αρμόδιος κι υπεύθυνος, εάν διαπιστωθεί οποιοδήποτε πρόβλημα κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας (π.χ. όταν αποκαλύπτεται ασυμβατότητα ή αντικειμενική αδυναμία υλοποίησης των αρχικών στόχων), σε συνεννόηση με τη διοίκηση, να αναλάβει δράση και να κάνει πράξη όλα εκείνα που πρέπει να γίνουν, ώστε οι στόχοι του μαθητή να είναι ενεργοί, εφικτοί κι επίκαιροι.

Καθετί που αποφασίζεται, οποιαδήποτε χρονική στιγμή, καταγράφεται στον ατομικό φάκελο του μαθητή.

Το φροντιστήριο παρέχει εξατομικευμένη αντιμετώπιση προς κάθε μαθητή. Σε περίπτωση που διαπιστώνεται αδυναμία του μαθητή να επιτύχει τον εκπαιδευτικό του στόχο, η διοίκηση του φροντιστηρίου είναι υπεύθυνη να σχεδιάσει και να προτείνει στο μαθητή και στην οικογένειά του, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που:

  • θα καλύψει τις αδυναμίες του παιδιού και
  • θα συμβάλλει στην επίτευξη του στόχου.

Αυτή η εξατομίκευση, δεν στοχεύει και δεν συνεπάγεται απαραίτητα την έξοδο του μαθητή από την εκπαιδευτική ομάδα (τμήμα), αλλά μπορεί να απαιτεί την συμπλήρωση της φοίτησής του, με ιδιαίτερα μαθήματα προσαρμοσμένα κι εστιασμένα στις ιδιαίτερες και προσωπικές μαθησιακές του ανάγκες για όσο χρόνο αυτό απαιτείται.

Τα ιδιαίτερα μαθήματα:

  • συμφωνούνται μεταξύ της διεύθυνσης σπουδών του φροντιστηρίου, μαθητή και κηδεμόνων
  • πραγματοποιούνται στον χώρο του φροντιστηρίου κι
  • εντάσσονται πλήρως στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα του μαθητή, του καθηγητή και του φροντιστηρίου