Η έννοια της ποιότητας
Στο φροντιστήριο «Επιλογή» η διασφάλιση της υψηλής ποιότητας των εκπαιδευτικών μας υπηρεσιών αποτελεί προτεραιότητα και διαρκή προσπάθεια. Η μέθοδος με την οποία διαχειριζόμαστε την ποιότητα ακολουθεί μια εξελιγμένη διαδικασία που βασίζεται σε διαδοχικές και συμπληρωματικές δράσεις. Με την εγγραφή ενός νέου μαθητή στο φροντιστήριο, ανοίγει ο «φάκελος μαθητή», στον οποίο καταγράφονται:
Ελέγχεται έτσι η συμβατότητα μεταξύ των στόχων του και της μαθησιακής του κατάστασης. Στη συνέχεια:
Για την υλοποίηση των στόχων συμφωνείται:
Καθηγητές, μαθητές και κηδεμόνες ενημερώνονται για τα εκπαιδευτικά δεδομένα κι είναι σύμφωνοι για:
Οι αρχικές συζητήσεις έχουν γίνει αποκλειστικά με τη διοίκηση του φροντιστηρίου. Μετά την τελική αποσαφήνιση και συμφωνία μεταξύ φροντιστηρίου-μαθητή-οικογένειας, η διοίκηση ενημερώνει όλους τους καθηγητές του παιδιού για τα συμφωνηθέντα. Ο Σύμβουλος Σπουδών του μαθητή μετά την έναρξη των μαθημάτων:
Ο Σύμβουλος Σπουδών είναι άνθρωπος-κλειδί στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Καθετί που αποφασίζεται, οποιαδήποτε χρονική στιγμή, καταγράφεται στον ατομικό φάκελο του μαθητή. Το φροντιστήριο παρέχει εξατομικευμένη αντιμετώπιση προς κάθε μαθητή. Σε περίπτωση που διαπιστώνεται αδυναμία του μαθητή να επιτύχει τον εκπαιδευτικό του στόχο, η διοίκηση του φροντιστηρίου είναι υπεύθυνη να σχεδιάσει και να προτείνει στο μαθητή και στην οικογένειά του, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που:
Αυτή η εξατομίκευση, δεν στοχεύει και δεν συνεπάγεται απαραίτητα την έξοδο του μαθητή από την εκπαιδευτική ομάδα (τμήμα), αλλά μπορεί να απαιτεί την συμπλήρωση της φοίτησής του, με ιδιαίτερα μαθήματα προσαρμοσμένα κι εστιασμένα στις ιδιαίτερες και προσωπικές μαθησιακές του ανάγκες για όσο χρόνο αυτό απαιτείται. Τα ιδιαίτερα μαθήματα:
|